top of page

WK Cross Triathlon

Na een voorseizoen van off road duathlons (run-bike-run), een kwart triathlons startte mijnseizoen echt met mijn eerst halve triathlon in Kraichgau. Erg tevreden voor zo'n eerste keer met een tjd van 5 u ,waarmee ik eerste in mijn leeftijdscategorie werd, en 17e overall.

Ook een andere uitdaging stond op het program; het WK cross triathlon in Kijkduin. 1000 m zwemmen in zee, 26 km mountainbiken en 9 km hardlopen door duinen en strand. Ingeschreven omdat het een thuiswedstrijd zou zijn, bij de age groupers.

Een fantastische dag; prachtig weer, in vorm, een uitzinnige familie en vrienden die aan de kant stonden en zelfs sponsor Guido van Wijnzinnig die als een paparazzi met zijn camera overal achteraan rende. Natuurlijk deed het speciaal (verplicht)aangeschafte ITU –NL trisuit ’t ‘m, met logo van Wijnzinnigprominent op de voorgrond!

Ook nog eens een tijd en klassering waar ik zelf wel een paar biertjes op moest drinken; met 2u 28 u eerste bij alle vrouwen die startten in een age group, maar in theorie ook derde als ik bij de elite vrouwen had gestart...

ZIE OOK
ZOEK OP TREFWOORD
Er zijn nog geen tags.
bottom of page