top of page

Nieuwe sponsoren!

unnamed.png
unnamed.jpg

Graag wil ik met trots een aantal nieuwe sponsoren benoemen:

Empirion en BGH

Diederik Benders, vriend en fietsmaatje uit onze studentenperiode bij Studentenwielervereniging Mercurius Nijmegen, heeft zijn bedrijf Empirion (www.empirion.nl) gekoppeld aan mijn sportcarrière en daarin collega Martijn Vermunt van BGH Accountants&Adviseurs (www.bghaccountants.nl) meegenomen. Wie weet kan ik met mijn enthousiasme en hopelijk mooie prestaties Diederik weer wat vaker op de fiets meekrijgen ;).

SCATT

Ook Hans Derksen, eigenaar van SCATT Fysiotherapie en Sportcentrum in Elst (www.scatt.nl) zal, naast al hoofdsponsor te zijn van mijn Bourgondische Triathlonploegje (www.bourgondischetriathleten.nl), dit seizoen ook mijn individuele sportcarrière ondersteunen!

Mijn dank is groot!!

ZIE OOK
ZOEK OP TREFWOORD
Er zijn nog geen tags.
bottom of page