top of page

WK en EK kwalificatie binnen, sponsoren doen nog een seizoen mee!


Het was nog ‘kantje boord’: met mijn late start dit seizoen was het moeilijk om me nog te meten met de elite dames in het crosstriathlon-veld. De Nisraman in België, een 4-athlon met zowel wielrennen als mountainbiken, en de crosstriathlon in Schalkenmehren (DL) , onderdeel van X-Terra Germany, daar moest ik het laten zien. Ondanks dat het matige zwemonderdeel heb ik het voordeel van de twijfel gekregen en mag ik eind september afreizen met de Nederlandse selectie naar Sardinië, waar het WK crosstriathlon zal plaatsvinden. Het EK crossduathlon in Spanje, twee weken later, was al in de pocket; met mijn twee NK titels op een rij konden ze niet om mij heen ;).

Het wordt dus even hard trainen geblazen deze laatste zomermaand, met een mooie generale repetitie op Ameland waar het NK crosstriathlon wederom zal plaatsvinden. Het gaat dus een pittig, maar hopelijk mooi (na)seizoen worden!

Dit allemaal zou natuurlijk niet mogelijk zijn door een aantal sponsoren die wederom dit seizoen mij (gaan) ondersteunen:

Empirion en BGH Accountants hebben de sponsorovereenkomst voor een jaar verlengd. Ook mag ik met vreugde SCATT- Fysiotherapie weer toevoegen aan dit lijstje. Niet te vergeten Kersten Wielersport van wie ik mijn Specialized 29’er nog steeds heb en voor ieder wissewasje met het fietsje kan langskomen. Runnersworld en in het bijzonder John Aalbers, die zowel met schoeisel als met coaching mij letterlijk en figuurlijk stukken verder brengt.

Zo ook Gerben Hierck, personal trainer van GA!Trainen.nl waar ik altijd bij terecht kan .

ZIE OOK
ZOEK OP TREFWOORD
Er zijn nog geen tags.
bottom of page